Officiële Simyo-app toont nu historie en facturen

De officiële Mijn Simyo-app toont voortaan je bel- en internethistorie en je facturen.

Mijn SimyoTelecomaanbieder Simyo bracht in juni een eerste versie uit van de officiële Mijn Simyo-app. Die was toen nog beperkt tot het raadplegen van je belminuten/sms’jes en het dataverbruik. In versie 2.0 die vandaag is uitgebracht heeft Simyo een aantal nieuwe functies toegevoegd die eerder al waren aangekondigd. Zo kun je voortaan je bel-, sms- en internetgedrag opvragen en facturen in de app raadplegen.


Onder het nieuwe tabblad historie kun je voortaan zien wat je verbruik in het verleden geweest. Dit wordt, afhankelijk van je abonnement, opgesplitst in bellen, sms, internet en kosten. Standaard laat de app de laatste drie voorgaande maanden zien, maar als je je iPhone in landschapsweergave kantelt kun je het gehele voorgaande jaar zien. Bij het tabblad kosten zie je terug hoeveel kosten je binnen en buiten de bundel hebt gemaakt.

Mijn Simyo historieMijn Simyo facturen

Voorheen moest je je facturen opvragen via de website van Simyo, maar dat kan nu ook in de Mijn Simyo-app. Je kunt de facturen van de afgelopen twaalf maanden oproepen en je kunt meteen zien of ze al betaald zijn. Ook kun je door een maand te kiezen de PDF van de desbetreffende factuur weergeven. Die kun je helaas niet vanuit de app opslaan of afdrukken.

Verder is de app voorzien van een nieuw blauwgroen kleurtje en aangepast voor iOS 7. Het basisoverzicht waarin je terugvindt hoeveel tegoed je nog in je bundel hebt, laat voortaan met behulp van een stippellijntje zien hoeveel dagen het nog duurt tot je je nieuwe tegoed krijgt. Tot slot heeft Simyo nog een service-tab toegevoegd met een overzicht met meest gestelde vragen. Je gebruikt de Mijn Simyo-app met je Simyo-account waarmee je ook via simyo.nl inlogt. Het geldt alleen voor abonnees van de provider, niet voor prepaid-klanten.

Downloaden: Mijn Simyo (gratis, iPhone, iOS 5.0+)

Reacties: 6 reacties

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.