alles over de apple iphone (in Nederland)
Een discussie over Firmware 2.02 unlock gelukt! in het Chat forum, onderdeel van Chat en geruchten; Weet iemand of de Exchange Mail nog werkt na het updaten naar 2.0.2?...
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Wiki | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
|||
|
|||
|
|
| Gesponsorde links (verdwijnt na registratie) | |
|
|
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
![]()
Als alles gelukt is mag je Bootneuter weer verwijderen via Cydia. Je hebt het nooit meer nodig. Je mag ook je automatisch slot weer op 1 minuut zetten. |
|
|
||||
|
||||
|
stond ook al ergens op het forum vermeld....
maar goed het is altijd best even zoeken..... misschien een aardig idee om een pagina te maken met de meest gestelde vragen of een wat te doen als lijst... of is dit een een raar idee???? volgens mij krijgen die supermoderators dan iets meer rust als nu... overigens een dikke pluim voor hun.... |
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door kdhoe; 23 augustus 2008 om 21:07. |
|
|
|||
|
|||
|
Sinds 1.1.4. is de iphone echt een stuk langzamer geworden. 2.0.2. is wel al iets beter dan 2.0.1. maar als je ziet hoe lang je moet wachten bij openen van sms app en voordat contacten actief is, buienradar duurt ook bizar lang.
Hopelijk komt er snel een nieuwe echte goede update, want de Iphone is totaal niet Apple waardig momenteel. |
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
Vreemd, ik heb die ervaring niet... Het kan wel zijn dat je je schijf erg vol hebt staan met bijvoorbeeld muzieknummers. Daar word de Iphone bij mij wel wat langzamer van... |
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
Werkt bij mij perfect met de versie 2.02. Na de installatie van versie 2.02, duurt het wel even voordat exchange alles op je iphone heeft bijgewerkt. Na 10 minuten werkt het ook nog snel..! ![]() |
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
dit is de juiste link http://xs1.iphwn.org/releases/QuickPwnGUI120.zip
let op itunes afsluiten en in taakbeheer bij itunes helper afsluiten dan moet het lukken |
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
dan moet je .net installeren
dit is de link ervoor http://www.microsoft.com/downloads/d...displaylang=en |
![]() |
| Favorieten/bladwijzers |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| unlock gelukt, nu home screen steeds terug | maarten85 | Unlock [archief] | 24 | 18 maart 2008 15:33 |
| Na Unlock 1.1.2 OTB 4.6 wel gelukt geen ontvangst | Data | Archief iPhoneclub | 2 | 8 februari 2008 19:55 |
| Help, Unlock met XSIM niet geheel gelukt | JasperrrB | Archief iPhoneclub | 2 | 22 januari 2008 23:20 |
| 1.1.2 unlock gelukt, alhoewel? | Ketsjap | Archief iPhoneclub | 2 | 6 januari 2008 09:27 |
| Unlock 1.1.1 gelukt (gratis code) | dree | Archief iPhoneclub | 20 | 16 oktober 2007 21:10 |