Een discussie over Linux VPN server en iphone in het Chat forum, onderdeel van Chat en geruchten; Ik ben gister bezig geweest met het uitzoeken hoe ik een vpn server opzet zodat ik met m'n iphone veilig ...
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
|||
|
|||
|
Ik ben gister bezig geweest met het uitzoeken hoe ik een vpn server opzet zodat ik met m'n iphone veilig het net op kan bij al die onbeveiligde en "EVIL" wifi acces points.
Gelukkig ondersteund Iphone VPN maar lang niet allemaal maar ik heb de linux vpn server poptop aan de praat gekregen met de Iphone. Als iemand geinteresseerd is. Ik heb een beschrijving online geplaatst hoe deze server te installeren en te configuren en hoe je Iphone hiermee te verbinden. |
| (verdwijnt na registratie) | |
|
|
|
|
![]() |
| Favorieten/bladwijzers |
| Labels |
| vpn |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wi-Fi: UvA VPN op iPhone | Rogerrr | GPRS / EDGE / UMTS / HSDPA / Wi-Fi / Tethering | 1 | 12 december 2008 10:09 |
| Linux en Iphone syncen | Binkey01 | Synchronisatie | 2 | 13 juni 2008 12:52 |
| Cisco VPN client voor de iPhone | Pietje123456 | Archief iPhoneclub | 3 | 19 maart 2008 13:24 |
| iPhone wireless + VPN via werkplek crashed | AHSB | Problemen | 0 | 21 februari 2008 13:20 |
| iPhone krijgt beveiligde VPN-verbinding met Astaro | iPhoneclub.nl | Nieuws | 0 | 12 december 2007 13:00 |