Een discussie over 3.0 Tethering aanzetten in het GPRS / EDGE / UMTS / HSDPA / Wi-Fi / Tethering forum, onderdeel van iPhone en internet; Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Desp Cool super bedankt, ga ik zo ff mee verder! Ik laat het nog weten. Top!! ...
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
ik met t-mobile contact zal opnemen :-( als iemand de mobileconfig heeft, waar alles (mms, tethering en visual voice mail) werkt zal het erg mooi zijn deze even ergens bereikbaar te maken ! |
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
|
|
|
|||
|
|||
|
Ik heb ooit deze site gevonden waarmee je de config direct op je iPhone kan installeren. Openen met Mobile Safari op je iPhone en bovenste optie kiezen: T-Mobile NL mobileconfig
Eerlijkheidshalve moet ik er wel bij zeggen dat ik het niet heb gebruikt omdat ik (nog) geen behoefte heb aan tethering... |
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
En het profiel kan je gewoon verwijderen als je je telefoon zou moeten opsturen dus geen gezeik met T-mobile. Als MMS en Tethering samen werkt; doet visual voicemail het dan ook? (ik heb het laten uitzetten omdat het in eerste instantie niet werkte met tethering en mensen wel berichten inspraken maar ik deze niet kon afluisteren) |
|
|
|||
|
|||
|
tethering staat aan(geeft iPhone ook aan) en er komt automatisch een lan verbinding in xp. Vervolgens probeert die lanverbinding een ipadres te krijgen wat uiteindelijk niet lukt. Iemand een idee?
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Misschien staat ie er al tussen, maar voor vodafone ben ik deze tegen gekomen op het internet:
iPhone OS 3.0: internet tethering met Vodafone • Helvensteijn.com Let op, onderaan de instelling voor de zakelijke vodafone gebruikers. Heb het zelf getest, werkt prima. PS, voicemail aanpassing staat hier ook in, voor mij nieuw. |
|
|
||||
|
||||
|
De website van smartersoft voor tethering config files is gehacked, voorlopig geen config files. Is zo'n (vodafone) config file niet op je pc op te slaan voor (her) gebruik? Iemand een voor leken begrijpelijke uitleg hoe dat te doen?
![]() Edit: btw, die gast(en) hebben al veel sites gehacked. google-search Laatst gewijzigd door Admiraal; 1 september 2009 om 00:30. |
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
|
|
|
|||
|
|||
|
een vraagje ik las bij versie 3.1 dat tethering via pc niet meer kan.
met welke versie kan je dit nog wel 3.04? heeft dit iets te maken met itunes versie? bertje ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
T/m firmware 3.01 werkt tethering nog. Met 3.1 voorlopig eerst even niet meer.
|
|||
|
|||
|
Citaat:
![]() |
![]() |
| Favorieten/bladwijzers |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wisselgesprek aanzetten lukt niet | oll | Ervaringen | 10 | 22 juni 2010 12:24 |
| Tethering: Makkelijk tethering aanzetten (KPN & T-Mobile) (zonder IPCC files) | Kaspers | GPRS / EDGE / UMTS / HSDPA / Wi-Fi / Tethering | 138 | 9 mei 2010 20:57 |
| Tethering: EDGE aanzetten op iPhone 2G? | KillCruZeR | GPRS / EDGE / UMTS / HSDPA / Wi-Fi / Tethering | 1 | 11 april 2009 22:41 |
| Remote: PC aanzetten via wifi? | nms | App Store programma's | 13 | 25 augustus 2008 13:19 |
| iPhone aanzetten. | criistal | Archief iPhoneclub | 4 | 25 februari 2008 20:51 |