Een discussie over Geen wifi verbinding meer na update 3.0 in het GPRS / EDGE / UMTS / HSDPA / Wi-Fi / Tethering forum, onderdeel van iPhone en internet; Echt iedereen die ik spreek met een iphone , heeft het erover dat het wifi bereik sterk is afgenomen en ...
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
|||
|
|||
|
|
| Gesponsorde links (verdwijnt na registratie) | |
|
|
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Ik heb wel wifi alleen toch geen internet. Hij herkend wel wifi. Bij vrienden zit ik op wifi en is hij bere snel. Denk dat het bij mij aan de router ligt. Ben van plan die te vervangen. Iemand een tip voor een goede router????
Hoor het graag |
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Update:
Ik heb alleen bij mij thuis een slechte wifi verbinding. Bij vrienden en familie kan ik super snel internetten via wifi. Ga toch maar eens de instellingen van de router bekijken of eventueel een andere router kopen. |
|
|
|||
|
|||
|
Fix for WiFi problems after iPhone 3.0 upgrade — RoughlyDrafted Magazine
1. Settings 2. General 3. Reset… 4. Reset Network Settings Hier werkt het weer ![]() Heb toen wel Wifitrak 2.6 gebruikt voor verbinding te maken.. Laatst gewijzigd door Christophe8; 27 juni 2009 om 12:46. |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
Ik heb hetzelfde probleem. Alleen dicht bij de draadloze router pakt hij het netwerk probleemloos. Bij elke ontgrendeling moet hij eerst weer zoeken. Voorheen was dat volgens mij niet zo. Iets verder er vandaan verdomd ie het. Heel soms maakt hij even verbinding, dan valt ie weer weg. Het lijkt wel of batterij sparen heeft geleid tot minder ontvangst. Storend probleem! laat velen zich melden, zodat men gaat werken aan update. |
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Zal ook in dit topic (heb het idee dat deze nog meer inleven is) maar even melden dat ik ook last heb van de problemen met Wifi na update 3.0 .
Heb mijn tel wel jailbroken, en al werkte in eerste instantie alles perfect; na een tijdje zag mijn tel mijn thuis netwerk nog wel, maar kon niet verbinden. Of dit ook bij andere netwerken zo is, weet ik niet. Echt vervelend dit; 3G werkt wel lkkr als je iets op wilt zoeken oid, maar voor sommige programma's heb je gewoon wifi nodig... (air mouse bv.) Hopelijk komt er snel een oplossing. |
|
|
||||
|
||||
|
iPhone 1.0 FW 3.1.2 #PWNAGE UNLOCKED# iPhone 3.0 FW 3.1.2 #BLACKSN0W UNLOCKED#iPhone 2.0 FW 3.1.2 #FACTORY UNLOCKED# iPod Nano #8GB# Macbook #13.3" Unibody# Magic Mouse #US Version# Apple TV 160 GB version# Mensen, ben geen helpdesk, gebruik liever de zoekfunctie, alles is al beantwoord! STUUR DUS GEEN PM OF MAIL. ![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Ik heb tot gisteren hetzelfde probleem met wifi gehad. Mijn iPhone kon mijn eigen draadloze netwerk niet vinden. Ik heb alles onderzocht en het kwam maar niet goed. Gisteren besloot ik om mijn iPhone in de vriezer te zetten (15-20 min). Had ik hier en daar ergens gelezen. Probleem was opgelost. Zeer vreemd, maar werkt wel !!!!
|
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
|
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
|
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
Vreselijk irritant. Kon voor de update 4 verdiepingen lager nog via mijn adslmodem met wifi verbinding krijgen, nu houdt het na 10 meter horizontaal al op. http://www.iphoneclub.nl/forum/f18/i...sie-3-0-a.html |
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Hier hetzelfde probleem. Na de update naar 3.0 (meteen na uitkomen) heeft mijn iphone het tot op vandaag het normaal gedaan. Maar vandaag helemaal niks. Geen wifi, niks. Heel soms pikt tie een signaal van mijn router (sitecom) maar na verbinden stopt tie er weer mee. Ook op 0,5 meter afstand van de router.
Opnieuw 3.0 erop gezet, maar het lost niks op ![]() Lijkt me dus geen hardware probleem omdat met 2.2.1 alles normaal werkte. Om gek van te worden..!!! Vervelende is dat (blijkbaar) de update naar 3.1 (beta-testers) geen oplossing biedt. Kijk het nog even aan, maar anders gaat tie terug naar de leverancier. Het probleem is groter dan ik dacht Apple - Support - Discussions - Strange WiFi problem on iPhone 3G after ... Heeft downgraden naar 2.2.1. zin? Iemand ervaringen? Is de "vriezer-oplossing" echt een oplossing? Zonder risico's? |
![]() |
| Favorieten/bladwijzers |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Geen internet verbinding meer na update 3.0 | Ronalje | Problemen | 7 | 23 juni 2009 18:32 |
| Wi-Fi: Geen WIFI verbinding | mcb-kissie | GPRS / EDGE / UMTS / HSDPA / Wi-Fi / Tethering | 39 | 19 juni 2009 10:03 |
| Geen Wifi verbinding na update 2.2.1 | borg3 | Archief iPhoneclub | 1 | 3 maart 2009 07:18 |
| help! geen safari/mail verbinding meer na update naar FW 2.0 | vansantvoort | Tips en Tweaks | 2 | 30 juli 2008 21:09 |
| Wi-Fi: Geen verbinding met wifi | mdrongelen | GPRS / EDGE / UMTS / HSDPA / Wi-Fi / Tethering | 0 | 23 juli 2008 18:54 |