Een discussie over Geen MMS door tethering....:S in het T-Mobile forum, onderdeel van iPhone en internet; Goededag allen! Net even met T-Mobile aan de telefoon gehangen omdat ik geen mmsjes kan ontvangen/sturen. Hun antwoord was dat ...
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
|||
|
|||
|
Goededag allen!
Net even met T-Mobile aan de telefoon gehangen omdat ik geen mmsjes kan ontvangen/sturen. Hun antwoord was dat er geen mmsverkeer mogelijk is omdat ik gebruik maak van tethering... Misschien was dit al bekend, maar toch vind ik het vreemd dat ik hier niks over heb gelezen toen ik tethering via de bekende omweg toch inschakelde! Er werd overigens enigzins drijgend gedaan over mijn tethering gebruik, en gewaarschuwd dat in de toekomst eventuele reparatie-kosten voor eigen rekening kwamen als ik gebruik bleef maken van tethering!! Al met al mijn vraag, of tethering en mms beide mogelijk zijn via T-Mobile, maar dan via een andere manier...? Groetjes, Bart |
| (verdwijnt na registratie) | |
|
|
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
ik he een oplossing werkt bij mij perfect eerst even profiel verwijderen als je er 1 hebt geinstalleerd dan netwerk instellingen herstellen. Nu werkt visuele voicemail en mms en dan even op deze site kijken voor tethering
T-Mobile tethering nu wel met MMS en Visual Voicemail Blog.em met Jochem en dan deze link op de Iphone uitvoeren voor tethering http://www.blogem.nl/wp-uploads/2009...b.mobileconfig bij mij werkt het nu allemaal vv mms en tethering ![]() |
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
Wil je mms en tethering tegelijk laten werken dan heb je deze mobileconifg nodig: T-Mobile NL mobileconfig (de onderste heb je nodig) Die link van Fasty heeft geen instellingen van mms dus daarom wil het niet. |
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|||