alles over de apple iphone (in Nederland)
Een discussie over iPhone Screenshot Topic in het iPhone Wallpapers Skins Thema's forum, onderdeel van iPhone Media; Zo ziet die van mijn eruit..... Modbreak: Even een update, er is inmiddels een Screenshot Request Topic . Gelieve daar ...
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Wiki | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
|||
|
|||
|
|
| (verdwijnt na registratie) | |
|
|
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Ok.. je weet dat je ze ook per stuk kan wijzigen? Heb ik ook gedaan, er was niet één set waar ik alle icoontjes mooi van vond.. Dan kan je er één uit een ander setje pakken en je eigen set samen stellen. Vervolgens zet je de icon.png in de gewenste applicatie met ibrickr of WinSCP
Alle icoontjes heten icon.png en staan heel simpel in Applications/kies de app |
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
![]() |
| Favorieten/bladwijzers |
| Labels |
| firmware 2.0, fw 3.0, lockscherm, lockscreen, post hier een pic, screenshot, springboard, thema, theming, winterboard |
| Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (1 leden en 1 gasten) | |
| mastermark |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Post hier een pic van jouw Desktop | iMario | Chat | 118 | 30 november 2009 22:51 |
| Post hier een foto van jouw iPhone/iPod touch | iMario | Chat | 18 | 30 mei 2009 22:45 |