alles over de apple iphone (in Nederland)
Een discussie over Geen contacts in 2.0 in het Problemen forum, onderdeel van iPhone; Kan iemand mij hiermee helpen. Ik heb mij iPhone net naar 2.0 hesteld. Ik heb de contacts vanuit 1.1.4 bewaard, ...
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Wiki | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
|||
|
|||
|
Kan iemand mij hiermee helpen. Ik heb mij iPhone net naar 2.0 hesteld.
Ik heb de contacts vanuit 1.1.4 bewaard, namelijk het bestand addressbook.sqlitedb Deze heb ik teruggezet in zowel /var/mobile/Library/AddressBook als in /var/root/Library/AddressBook. Zodra ik de iPhone reboot zie ik toch alleen maar een lege contacts en niet degene die ik heb bewaard. Ik kan het ook aan de filesize zien want er wordt blijkbaar weer een lege file aangemaakt. Iemand enig idee ? Alvast bedankt groet, |
| (verdwijnt na registratie) | |
|
|
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Heb deze ochtend ook 2.0 geïnstalleerd en iTunes vroeg zelf of ik reservecopy van vroeger op iPhone wou installeren. Daar zaten contacts bij. Daarna nog gesynchroniseerd om foto's, muziek en emailaccounts terug te plaatsen. Werkt prima
![]() |
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
|
|||
|
|||
|
|
![]() |
| Favorieten/bladwijzers |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Contacts haperen | patat | Problemen | 9 | 3 september 2008 13:23 |
| Contacts? | Fireball | Nederlands en Belgisch gebruik [archief] | 1 | 17 augustus 2008 18:35 |
| contacts | racoon | Problemen | 0 | 21 maart 2008 16:40 |
| UltraSIM contacts | joostje18 | Unlock [archief] | 4 | 12 januari 2008 16:27 |
| Icoon contacts | Roue | Unlock [archief] | 7 | 23 november 2007 01:21 |