alles over de apple iphone (in Nederland)
Een discussie over Stekker doorgebrand in het Problemen forum, onderdeel van iPhone; Ik weet niet of hier al een topic over bestaat (volgens mij niet) maar hier dan mijn probleem..de stekker van ...
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Wiki | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
|||
|
|||
|
Ik weet niet of hier al een topic over bestaat (volgens mij niet) maar hier dan mijn probleem..de stekker van de Iphone is doorgebrand!
![]() Ik ben een website tegengekomen die melding maakt hierover (iPhone burninates while charged) maar het schijnt niet echt vaak voor te komen. Zijn er hier mensen die hetzelfde probleem hebben gehad?? Vroeg het me af. T-mobile (Solid Vision) gooit het op vochtschade maar dat dus echt flauwekul ben ik bang. Er zit wel wat vocht tussen het display en het glas maar dat is dan eerder een reden voor om onder garantie te laten repareren ipv dat daardoor de garantie vervalt. Zover ik kan zien zijn beide 'vochtschade stickers' ook nog wit dus dit zou ook geen probleem moeten opleveren. Heb ondertussen al contact opgenomen met T-mobile en neem aan dat de telefoon binnenkort wel onder garantie vervangen/gerepareerd zal worden. Denk zelf dat het is verzoorzaakt door stof in de stekker of in de ingang van de stekker waardoor kortsluiting is ontstaan. Toch gevaarlijk, opeens de geur van verbrand plastic in je woonkamer terwijl je dit ding aan de oplader hebt hangen. Heb het nog net niet vlam zien vatten maar ik dat was misschien wel gebeurd als ik niet had ingegrepen! |
| (verdwijnt na registratie) | |
|
|
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Is wel eens vaker voor gekomen. Dacht dat Gonny dit ook al eens heeft gehad.
|
||||
|
||||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Mijn iphone 2G 8GB heeft ook waarschijnlijk kortsluiting o.i.d. gemaakt met mijn oplader, en daardoor kan ik hem niet meer opladen/aanzetten. Voor de rest deed hij alles nog, geen problemen mee gehad totdat het opeens fout ging met de oplader. Ik had hem in mijn pc zitten toen iemand opeens iets rook en rook dat er iets mis ging.
hij is er dus niet ingebrand zoals bij jou..
|
|||
|
|||
|
Rudi,
Ik heb afgelopen week precies hetzelfde ervaren. Ik heb ook gezien dat dit in Zweden en Italie al is voorgevallen. Bij ons was bijna brand maar omdat ik optijd erbij was viel het gelukkig mee. Ik heb contact gehad met iphone en T-mobile, en die vertellen allebei dat het waarschijnlijk mijn schuld is en dat ze minimaal 2 weken nodig hebben om te onderzoeken. Er komt iemnd van iphone over uit Amerika... dus het lijkt toch wel serieus. Ik ben hier dermate kwaad om geworden dat ik voornemens ben om een bericht in de pers te laten verschijnen. Of ik 3 weken wil wachten zonder ruil toestel want er zat waarschijnlijk vocht in het apparaat. Ik kwam uit Cordoba (+40 graden) en de laatste paar dagen wilde de iphone al niet opladen via de normale 220V plug. I am pissed, temeer omdat ik zowel door T-mobile als iphone in de wachtstand gezet ben. Ik moet de shop manager gaan smeken om een vervangend toestel notabene. Over 14 dagen ga ik voor langere tijd naarhet buitenland. Onvoorstelbaar dat zo'n organisatie zo slecht inspeelt op dit soort dramatische gebeurtenisen. Met mij zijn ze nog niet klaar! Albert Laatst gewijzigd door scorpiosoft; 14 september 2009 om 19:40. Reden: html verwijderd |