alles over de apple iphone (in Nederland)
Een discussie over Jailbreak in het Wiki - Begrippen forum, onderdeel van iPhone Help; Status: actueel Jailbreak is een term die bij het hacken van de iPhone wordt gehanteerd. Letterlijk betekent het: uit de ...
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Wiki | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
||||
|
||||
| (verdwijnt na registratie) | |
|
|
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Hallo daar ik heb een iPhone 1.1.2 , met base 4.6 ( neem ik aan is een week oud uit de us ) en ik ben bezig met iNdependence hem te activaten, nu zit ik in restore Firmware modus, maar daar zit ie nu al een minuut of 10 in en er gebeurd nu niets meer , iTunes zegt Waiting for iphone, en op de phone zie je het wieltje draain met het apple logo, mijn vraag is dus net als 1 van de eerste vragen hier, hoe lang duurt dit gemiddeld?
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
ja dat snap ik haha!
maar probleem is dat ik jailbreak handleiding helemaal gevolgt heb en het is ook goed gegaan. Alleen als ik nu mijn iphone aansluit op de computer doet itunes raar. Hij herkent hem dan weer wel en dan weer niet.. dus muziek erop zetten lukt niet goed, aangezien hij af en toe tijdens het synchroniseren opeens niet meer wordt herkent in itunes. Ook had ik er muziek op staan en dat is opeens weg daardoor. Maar staat wel 1,2 gig aan andere bestanden opeens in de balk... dus dacht, misschien opnieuw jailbreaken als optie.. vandaar.. |
|
|
||||
|
||||
|
Hallo,
ik heb mijn iphone vanaf 1.1 geupdate met de methode van Arix, toestel is geupdate met firmware 04.03.13_G dus 1.3. Alleen kan ik alleen noodoproepen doen, en kom via itunes bij AT&T aan te melden, heeft iemand directe tips om mijn toestel weer aan de praat te krijgen, zoals voorheen? IK kon op 1.1 alles doen bellen internet enz., zou dus graag weer bereikbaar willen zijn gauw mogelijk. Groetjes G1 |
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
Terug naar 1.1.1, jailbreaken, BSD subsystem installeren, de 1.1.3 downgrader uitvoeren (wiki), opnieuw 1.1.1 herstellen, jailbreaken, Oktoprep installeren met installer, en updaten naar 1.1.2. Voor uitgebreide info, zie de wiki: http://www.iphoneclub.nl/forum/f1/ip...9-windows.html |
|
|
|||
|
|||
|
Ik wou net mijn iPhone (1.1.2. OTB 4.6) nog eens jailbreaken. Heb hem gedowngrade naar 1.1.1. via SHIFT+RESTORE in iTunes. Nu blijft hij echter in Recovery mode. Heeft iemand een oplossing? Als ik hem nog eens downgrade, blijft hij steeds in Recovery mode...
Thnx |
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Ja,
ik heb een iphone uit wk 44, maar ben zelf niet in staat al die handelingen uit te voeren, ben op dit gebied zeer a-technisch, en vrees dat ik het zal verknallen! Is er iemand in de buurt van Amsterdam, ik heb vervoer, evt tegen betaling die dit voor mij kan oplossen. Voor een ieder ander is dit wellicht makkelijk op te lossen, echter voor mij onbegonnen werk vrees ik. Wil weer genieten van mijn iPhone, mijn beginscherm en wifi, oh ja en was heerlijk bereikbaar... Alvast mijn dank j.sheoratan@orange.nl Ik kijk uit naar de iPhone meeting...! Laatst gewijzigd door G1Sheoratan; 2 februari 2008 om 21:32. |
|
|
|||
|
|||
|
Waarschijnlijk een héél stomme vraag, maar ik vind het niet direct terug op het forum of in de wiki.
Voor een jailbreak, is daar een at&t simkaart voor nodig?? Ik wil een iphone kopen via de apple store (US) en weet niet of deze daarbij is.. Steekt de simkaart misschien al in de iphone? |
|
|
|||
|
|||
|
ik krijg maandag een i-pod uit de usa
en krijg dus te maken met de onvermijdelijke aanpassingen voordat ik met mijn huidige KPN simkaart kan bellen. nu ben ik er absoluut geen verstand van dus is mijn vraag of iemand dit voor mij zou kunnen regelen alvast bedankt voor jullie reactie Laatst gewijzigd door ArB; 28 maart 2008 om 19:12. |
![]() |
| Favorieten/bladwijzers |
| Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) | |
| Artikeltools | |
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| jailbreak | domenica | Archief iPhoneclub | 2 | 20 mei 2009 18:55 |
| FW 2.x: Iphone 3g 2.1 jailbreak naar fw upgrade 2.2 jailbreak | ozzyfrozzy | Jailbreak | 18 | 21 maart 2009 14:02 |
| InstallerApp: App Store voor jailbreak in de maak voor Windows en Mac [jailbreak] | iPhoneclub.nl | Nieuws | 0 | 9 maart 2009 20:50 |
| Jailbreak | Mopje | Jailbreak | 17 | 19 november 2008 14:29 |
| Van 1.1.4 jailbreak naar 2.0.1 jailbreak | papa-joeri | Archief iPhoneclub | 2 | 15 augustus 2008 08:24 |