alles over de apple iphone (in Nederland)
Een discussie over OpenSSH in het Wiki - Begrippen forum, onderdeel van iPhone Help; OpenSSH is een gratis versie van de SSH connectivity tools die vaak door geavanceerde gebruikers op internet worden toegepast. Gebruikers ...
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Wiki | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
||||
|
||||
| (verdwijnt na registratie) | |
|
|
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Hallo ik ben nu happy met mijn Iphone unclockd 1.1.1 maar ik moet openssh instaleren deze staat al op mijn iphone maar ik krijg geen icoon te zien op mijn scherm ik wil graag de nederlandse taal instaleren etc..
vandaar wie kan mij helpen ! mvg kai |
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
een hint wil je?
het begint met een r en eindigt op -epository ja idd dus ff http://ifoneguide.nl/repo in installer toevoegen |
|
|
|||
|
|||
|
Ik heb een OTB 1.1.2 met BL 4.6, gejailbreaked, en ik probeerde turbosim te installeren, wat in de laatste stap fout liep doordat de iphone zelf begon te rebooten voor ik de laatste stap kon uitvoeren. Alles blokkeerde, en ik kreeg zwart scherm met apple'tje, dat niets meer deed. dus alles terug geinstalleerd, terug downgrade naar 1.1.1 en dan terug jailbreak, maar in de installer staat geen OPENSSH meer..... wat moet ik nu doen???
|
|
|
|||
|
|||
|
Hallo ik werk met een 1.1.1 een tijdje terug openSSH geinstaleerd en prima werkend helaas liep de iphone geheel vast? Opnieuw 1.1.1 gerecoverd maar nu werkt alles prima maar kom niet in de iphone via winscp onder de installer kan ik openSSH niet meer vinden dus zou je zeggen dat ik hem nog op de iphone zou moeten ebben maar ik kan hem ook niet in de uninstaller vinden. rara wie kan mij helpen?? of is er een ander progje om de iphone benaderbaar te maken met winscp
Alvast bedankt voor jullie hulp CYBORG |
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
![]() Ik heb meteen ook een vraag, OpenSSH blijft aanstaan @ je Iphone? Manier om dat uit te zetten? ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
ik gebruik iphonebrowser nooit, maar volgens mij heb je dan de usb kabel nodig. Met ssh kun je via wifi bij alle bestanden.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de Iphone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|
|||
|
|||
|
Hallo,
Ik heb mijn iPhone geupgrade van 1.1.3 naar 1.1.4 wat goed gegaan is, met Ziphone 2b. Nu heb ik echter het probleem dat ik niet meer kan inloggen via SSH. (winscp) Is het * root * & * alpine * gebleven. Foutmelding: Server unexpectedly closed network connection. Weet iemand iets meer hierover. |
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
hoi,
![]() dit is mijn eerste vraag,wil graag andere thema's op mijn iphone hebben... nou moet je daar winscp voor hebben heb ik ook.. maar ik heb mijn iphone upgedated tot 1.1.4 en zijn daar ook wachtwoorden etc..etc.. van??? ![]() |
![]() |
| Favorieten/bladwijzers |
| Labels |
| cydia, iphone, openssh, terminal |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Artikeltools | |
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| OPENSSH | BP65 | Archief iPhoneclub | 1 | 14 augustus 2008 20:18 |
| OpenSSH | lolaa18 | Installer en Cydia iPhone programma's | 2 | 13 februari 2008 21:36 |
| OpenSSH op 1.1.3 | praseodym | Archief iPhoneclub | 1 | 3 februari 2008 21:57 |
| OpenSSH | iFonzie | Unlock [archief] | 4 | 2 februari 2008 12:01 |
| openssh | Thirteen | Archief iPhoneclub | 2 | 6 november 2007 01:09 |