alles over de apple iphone (in Nederland)
Een discussie over AnySIM in het Wiki - Begrippen forum, onderdeel van iPhone Help; Status: verouderd, niet geschikt voor iPhone 3G . AnySIM is een methode van het iPhone Dev Team waarmee je op ...
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Wiki | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| (verdwijnt na registratie) | |
|
|
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Als ik met mijn iPhone in Opera http://iphone.blurgle.ca/repo wil openen, dan lukt dat niet?? Is de website down ofzo?? Weet iemand hoe ik dan het anySIM verhaal moet oplossen??
|
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Daarna refresh en dan staat anysim erin. |
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Is het mogelijk, als je AnySIM met een bepaalde SIM (bijv. KPN 06-23456789) in je iPhone hebt gedraaid en de unlock procedure helemaal klaar is, om daarna van SIM te wisselen (bijv. T-Mobile 06-45678901) en daar vervolgens mee te bellen?
Of unlockt AnySIM alleen voor de SIM die je op dat moment in je toestel hebt zitten? |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|||
|
|||
|
Als ik naar iphone.blurgle.ca/repo ga, zegt hij page not found. Ook als ik hem handmatig in installer.app toevoeg, wordt er niets toegevoegd.
|
|
|
||||
|
||||
|
Heb je al via deze website http://hacktheiphone.com/1.xml geprobeerd. Hiermee krijg je ook programma anySim
|
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
|
|
|
||||
|
||||
|
Volg de stappen van de wiki Anysim hierboven. Bij stap 2 waar je iphone.blurgle.ca/repo moet je invullen. Vul je nu http://hacktheiphone.com/1.xml in.
Anders kijk je op deze link bij STEP 6: Hack the iPhone - How to update to 1.1.2 firmware and unlock it on OS X (Page 2) |
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Ik heb ook een probleem met Anysim, kan het wel starten en op de rode knop drukken maar daarna gebeurt er gewoon niets. Het ziet er uit alsof hij is vastgelopen, als ik op de home knop druk springt ie na een tijdje ook gewoon naar het springboard. Hij geeft dus niks van een foutmelding ofzo. Zou het zeer waarderen als iemand mij zou kunnen helpen
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
De laatste id voor de baseband van firmware 1.1.2. Als je anySIM 1.21 in firmware 1.1.1 hebt gedraaid moet je eerst upgraden naar 1.1.2 en jailbreaken/activeren. |
![]() |
| Favorieten/bladwijzers |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Artikeltools | |
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| anysim? | vlees91 | Archief iPhoneclub | 7 | 13 augustus 2008 20:27 |
| anySim | IPPdG | Archief iPhoneclub | 1 | 7 januari 2008 06:36 |
| Anysim 1.21U | bully112 | Unlock [archief] | 12 | 3 december 2007 22:09 |
| AnySIM 1.1 geeft Anysim can not unlock this phone | lemme201 | Unlock [archief] | 5 | 26 november 2007 19:47 |
| Anysim ná UNLOCK | F50 | Unlock [archief] | 1 | 29 oktober 2007 13:59 |