alles over de apple iphone (in Nederland)
Een discussie over Wi-Fi in het Wiki - Begrippen forum, onderdeel van iPhone Help; Wi-Fi ( Wi reless Fi delity) Inhoud 1 Wat is Wi-Fi? 2 Wat betekent Wi-Fi? 3 Wat zijn de ...
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Wiki | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
||||
|
||||
| (verdwijnt na registratie) | |
|
|
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
Zoek even op "no service", dan vind je topics van mensen die een soortgelijk probleem hebben (gehad). Misschien staat jouw oplossing er ook bij. Mocht je niets kunnen vinden kun je misschien het beste even een eigen topic openen. |
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
weet iemand waarom alle functies van mn iphone wel op het ene niet beveiligde netwerk functioneerd, en niet op het andere niet beveiligde netwerk.
als ik over straat loop kom ik regelmatig niet beveiligde wifi verbindngen tegen deze kan ik gewoon selecteren maar vervolgens kan ik geen mail safari, you tube locate me etc, gebruiken. doe ik iets fout? mijn data roaming staat aan en vpn (wat is dat eigenlijk) is niet geconfigureerd. thuis op de niet beveiligde verbinding van de buren functioneerd alles. |
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
heb een kleine noob-vraag eigenlijk
(don't shoot me) Heb net mijn iPhone 3G, en nog niet ge-internet. Nu, Als ik thuis mijn iPhone's WiFI verbind met mijn draadloze verbinding thuis, dezelfde die onze laptops thuis gebruiken, maak ik dus logischerwijs gebruik van datzelfde abonnement. Als ik dan zo via WiFi iets download (youTube ofzo) gaat dat dan van mijn 200MB van mijn iPhone abo, of van mijn 100GB op mijn thuis abo? Indien het laatste; de max! (hopelijk maak ik mezelf duidelijk) |
|
|
||||
|
||||
|
Gorky:
Als je verbinding hebt via WIFI, dan gaat het van je 100gb limiet af (oftewel je thuisinternet abonnement) |
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Ik heb een beveiligd WiFi netwerk en kom er met mijn iPhone (1.1.4 8GB) niet op. Weet niet waar ik eventueel een wachtwoord in kan geven of wat ik anders zou moeten instellen. Zie het netwerk wel en ik selecteer het, maar er verschijnt geen WiFi icoontje, ik moet ergens toch een wpa wachtwoord ingeven, maar ik kan niet vinden waar... help?
|
|
|
|||
|
|||
|
Ik heb sinds kort de nieuwe iPhone met 2.0.1 versie software er op.
Thuis kan mijn iPone verbinding maken met mijn (beveiligde) WiFi netwerk. Zo af en toe is de verbinding wel even weg. Met mijn Laptop heb ik perfecte verbinding met WiFi. Op mijn werk kan ik ook op een (onbeveiligd Internet Only) WiFi netwerk komen. Echter is de verbinding erg slecht. Een collega heeft het voorgaande model van de iPhone met Firmware 1.1.4. We hebben ze even naast elkaar gelegd en hij heeft volle sterkte, terwijl ik maar 1 streepje heb. Meestal heb ik echter helemaal geen verbinding. Met de laptop gaat het wel goed. Kan het aan de software versie liggen? Ik heb dus 2.0.1 en mijn collega 1.1.4. (en gejailbreakt). Bluetooth heeft ook nog nooit gewerkt overigens. Ziet niets. Moet ik terug naar de winkel? ![]() Tips? Dank. |
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
Terwijl ik bij de mc Donalds wel de hele tijd gratis verbinding heb....!!!!! ![]() Tips? Dank je |
|
|
||||
|
||||
|
Ik heb ook hetzelfde probleem
soms geen verbinding dan weer wel terwijl ook mn labtop vol signaal aangeeften ook me de 1.4 software was het super. nu met 2.1 is dit slecht. maar ook de ontvangst van het KPN telefonie netwerk is slechter geworden met de 2.1 , eerst had ik voor de update van 1.4 naar 2.1 die problemen nooit dus wie heeft tips alvast bedankt Sjaak |
|
|
|||
|
|||
|
Hoi weet er iemand of het geheugen van de WiFi vbindingen schoongemaakt kan worden en hoe, ben nogal vaak op reis dus heb al veel verbindingen in het geheugen, ik heb ook geen idee of de iPhone daardoor ook langzamer kan worden?
|