alles over de apple iphone (in Nederland)
Een discussie over BSD Subsystem in het Wiki - Begrippen forum, onderdeel van iPhone Help; [top] BSD Subsystem Het BSD Subsystem is een verzameling UNIX-commandline-applicaties die nodig zijn om bepaalde commando's te kunnen uitvoeren op ...
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Wiki | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
||||
|
||||
| (verdwijnt na registratie) | |
|
|
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Zal ik maar de reddende engel zijn jongens
![]() Origineel van Pontifex: Heb uiteindelijk via deze website Where to BSD Subsystems? - ModMyiFone.com - Apple iPhone forum, iPhone hacking, iPhone mods, and more een source toegevoegd in installer en toen dus BSD lite kunnen installeren. Vervolgens kon ik de programma's die ik nodig had installeren, zoals dus 'Baseband Downgrader' . Ik draai nu overigens 1.1.2, maar kan nog steeds de normale BSD niet vinden. Dus ga denk ik weer die lite installeren.. (omdat het een bijvoorbeeld een voorwaarde is voor die call forwaring hack) Ik heb het net zelf getest en het werkt!!! BSD Lite staat onder "System" |
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Oh ik gebruik een andere, namenlijk: http://meachware.com/list.xml |
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
THX! |
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Ik zou het niet verwijderen als je geen problemen wil met je iPhone.
|
||||
|
||||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Ik wil ook bv pdfviewer en ToDo list installeren maar net als hierboven download failed evenals wat andere progjes?? Heb een iphone 1.1.2 gejailbreakt en heb eerder wel allerlei dingen kunnen installeren, trouwens het wieltje naast m'n aiport symbool blijft draaien zolang installer openstaat???
|
|
|
|||
|
|||
|
|
![]() |
| Favorieten/bladwijzers |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Artikeltools | |
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| BSD Subsystem en OpenSSH | Tnc | Installer en Cydia iPhone programma's | 6 | 24 september 2008 18:17 |
| BSD Subsystem | Sushi | Unlock [archief] | 6 | 17 mei 2008 18:23 |
| BSD subsystem installeren | michielvds | Archief iPhoneclub | 1 | 15 april 2008 16:21 |
| bsd subsystem | ondries | Installer en Cydia iPhone programma's | 0 | 31 maart 2008 23:51 |
| Ik heb BSD Subsystem nodig om BSD Subsystem te installeren.. | G.Fawkes | Archief iPhoneclub | 3 | 12 maart 2008 20:15 |