alles over de apple iphone (in Nederland)
Een discussie over copy in UILabel in het Ontwikkelen voor de iPhone / SDK forum, onderdeel van Applicaties; Ik ben gister begonnen met mijn eerste iPhone applicatie. Ik heb nu een UITableView met woorden er in. Ik wil ...
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Wiki | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
|||
|
|||
|
Ik ben gister begonnen met mijn eerste iPhone applicatie.
Ik heb nu een UITableView met woorden er in. Ik wil het mogelijk maken de woorden te kopiëren, maar dat wijzigen niet mogelijk is. Ik heb reeds de tablecell aangepast, zodat deze nu de content weergeeft in een UITextField, toen werd de tekst kopierbaar & editbaar. Toen heb ik op de delegate van dat tekstveld textFieldShouldBeginEditing NO laten returnen, alleen nu werkt het kopieren ook niet meer. Heeft iemand hier een goede oplossing voor? |
| (verdwijnt na registratie) | |
|
|
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Eerlijk gezegd heb ik geen idee, je zou de row kunnen reloaden, maar voor zover ik weet is er geen event dat word aangeroepen als de row weer verschijnt.
Is het geen optie om de tekst van de geselecteerde row te laten kopieeren als je op de row tapt? Meer informatie daarover vind je hier: New In iPhone 3.0 Tutorial Series, Part 3: Copy & Paste With UIPasteboard |
|
|
|||
|
|||
|
Daar had ik inderdaad al naar gekeken. Ik was alleen bang dat app er dan niet door heen komt vanwege human interface guidelines? lijkt me wat afwijken van de standaard.
Probleem is er ook al bij cellen die gelijk geladen worden (dus voor uberhaubt gescrolled is), dus is geen kwestie van herladen. Word dan nog maar is flink googelen. |
|
|
||||
|
||||
|
|