alles over de apple iphone (in Nederland)
Een discussie over iMob! Nieuwe coole Mafia game! (en gratis) in het App Store programma's forum, onderdeel van Applicaties; Er is een nieuwe gratis game in de AppStore genaamd iMob! Erg leuk en verslavend! kijk voor meer info: iMob ...
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Wiki | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
|||
|
|||
|
Er is een nieuwe gratis game in de AppStore genaamd iMob!
Erg leuk en verslavend! kijk voor meer info: iMob Hits The iPhone: Prepare To Become An Addict Word meteen lid van mijn Mob, hoe groter onze Mob, hoe sterker we zijn!!! Friend code: 100390882 ![]() (edit) Als je mijn friend code intypt krijg je niet automatisch al mijn mob leden erbij, dus post hier ook je eigen code zodat ook jij door iedereen toegevoegd kan worden Als het ware wordt dit dan het: iMob Friend Code Uitwisselings Topic! Laatst gewijzigd door pukkert; 15 januari 2009 om 16:57. |
| (verdwijnt na registratie) | |
|
|
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Die respect points die je erbij kunt kopen zijn niet zo goedkoop
![]() 10 Respect points - $0.99 75 Respect ponts - $4.99 200 Respect points - $9.99 400 Respect points - $19.99 |
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Zucht... wat een gezeik weer met die
App Store. Wil ik ook eens een keer meedoen met iets krijg ik eerst geouwehoer met nieuwe voorwaarden die zich hoe dan ook niet laten uitprinten omdat de link niet werkt. Ben ik eindelijk zover om het toch te downloaden krijg ik dit:Ik heb het nu echt helemaal gehad met die smerige pokkestore. Ik ga wel weer via het alternatieve circuit en dan doe ik mee!
|
||||
|
||||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
iMob Online is een iPhone-versie van Mob Wars. In dit spel moet je met criminele activiteiten zoals het stelen van portemonnees geld en respect zien te verdienen.
Lees verder over: iMob Online in de App Store: crimineel goed? |
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|||
![]() Een zeer gaaf online maffia game, gratis! Doet me een beetje denken aan Omerta/barafranca.com Join the iphoneclub mob, als je ook speelt voeg dan deze mensen toe: Voeg me toe! 102881813 Heb jullie ook allemaal toegevoegd... Post hieronder ook jouw iMob id! Op deze wijze krijgen we een leuke iphoneclub.nl mob Is er al een hitlist ![]() SIlvio Dante on the hitlist ? ![]() Laatst gewijzigd door SlickAxe; 17 januari 2009 om 12:52. |
![]() |
| Favorieten/bladwijzers |
| Labels |
| add me, friends, imob |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| iMobsters, een nieuwe mafia game! | seyfo | App Store programma's | 53 | 3 februari 2010 19:02 |
| iMafia, gratis mmorpg gebasseerd op de Mafia!! erg leuk! | jeffrey1k | App Store programma's | 56 | 21 november 2009 12:23 |
| Nieuwe gratis game van Sunflat: PapiMissile | iPhoneclub.nl | Nieuws | 2 | 30 april 2009 20:51 |
| Speedrun: uitgebreid en gratis Labyrinth-game | iMario | Installer en Cydia iPhone programma's | 9 | 28 juni 2008 21:25 |