alles over de apple iphone (in Nederland)
Een discussie over Ping!: Stuur gratis berichten met Push Notifications in het App Store programma's forum, onderdeel van Applicaties; Heeft iemand al een idee wanneer dat "STRING_" voor alle functieknoppen weg gehaald gaat worden. Snap dat dit een update ...
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Wiki | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
|||
|
|||
|
|
| Gesponsorde links (verdwijnt na registratie) | |
|
|
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Goedemorgen, de Ping! update is uit :-)) De knoppen zijn nu in orde!
Ik zou toch zweren dat ik net een melding kreeg om emoticons te installeren (vanuit het programma) maar nu zie ik dat nergens meer... Iemand? edit: bleek reclame... maar niet meer teruggezien daarna. Overigens heb ik de emoji's nu wel via een bekende hack http://waterworld.com.hk/spell_number_easter_eggHave fun! Laatst gewijzigd door iMario; 19 oktober 2009 om 14:05. Reden: Gebruik voortaan de Edit/MQuote-knop. |
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Blijft steeds met BEZIG MET CONNETEREN uren geeft dit aan..maar gebeurt helemaal niks..opnieuw verwijderd en op nieuw geinstalleerd maar het probleem blijft het zelfde..ik heb iphone 3gs met firmware 3.1.2..hebben meerdere mensen dit probleem met PING?
Laatst gewijzigd door jamalmo; 17 oktober 2009 om 19:33. |
|
|
||||
|
||||
|
// Discussies samengevoegd.
iPhone 3G Black 16GB 2008 NL OS 3.1.2 Jailbreak by blackra1n / iPhone 2G 8GB 2007 UK OS 3.1.2 Jailbreak by Pwnage Tool MacBook Pro 15,4" 120GB 2007 OSX 10.6.2 / iMac 20" 750GB 2007 OSX 10.6.2 / iPod Nano 2nd Gen. 4GB 2007 OS 1.1.3 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Misschien al 10x gezegd, misschien een beetje laat. Maar Ping deed het bij mij ook niet. Nu dacht ik laat ik de PushFx even downloaden via Cydia. Reboot Iphone: Ping werkt! (2g, 4Gb, 3.0, JB, Unlock)
PushFix Fixes Push Notification on Jailbroken iPhone | The iPhone Blog by Simon |
![]() |
| Favorieten/bladwijzers |
| Labels |
| connecteren, ping |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|