alles over de apple iphone (in Nederland)
Een discussie over De 3G iPhone in België (bijgewerkt met laatste info) in het Nieuws forum, onderdeel van iPhoneclub; staan we er terug tussen voor 11juli is blijkbaar enkel op Amerikaanse site...
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Wiki | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
||||
|
||||
|
at your service Laatst gewijzigd door truckdiver; 17 juni 2008 om 16:21. |
| Gesponsorde links (verdwijnt na registratie) | |
|
|
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
had de tip hier gehaald |
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
niet om heel de dag hetzelfde te vragen als je een antwoord hebt gekregen.
03vegeta heeft geantwoord dat hij geen scanner heeft en het niet online kon zetten. dan geven we hem de voordeel van twijfel. zelf heb ik ook geantwoord dat ik met de winkel heb gebeld en hetzelfde verhaal kreeg te horen. het zijn en blijven geen harde bewijzen zolang mobistar zelf niet officieel uitgeeft. --- einde discussie--- |
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
Ik ben deze morgen (je weet nooit dat er na de middag meer info was...) in een Mobistar-winkel te Brussel geweest en daar wisten ze nog NIKS. Geen releasedatum, geen prijs... Dan ben ik in Apple-store geweest (ligt 30 meter verder) en daar net hetzelfde verhaal... Geen datum, geen prijs... Jammer... Dus volgens mij klopt de info over Hasselt niet echt, tenzij ze op eigen houtje handelen? Wat mij wel zeer neig zou verbazen... |
|
|
|||
|
|||
|
|
![]() |
| Favorieten/bladwijzers |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| iPhone 1e gen.: ItunesPWN, Downgraden met de laatste itunes versie naar oudere firmware | ArB | Unlock | 6 | 6 augustus 2008 17:54 |
| iTunes id3-tages bijgewerkt, maar niet op iPhone | frankvanwessel | Muziek | 0 | 16 juni 2008 15:09 |
| HardWare Info 1.0 toont alle technische iPhone-info | iPhoneclub.nl | Nieuws | 1 | 20 april 2008 11:29 |
| Bijgewerkt: iPhone kopen in Nederland en de VS | iPhoneclub.nl | Nieuws | 2 | 7 april 2008 22:14 |
| Monitor de levensduur van de iPhone-batterij met Battery Info | iPhoneclub.nl | Nieuws | 1 | 16 maart 2008 19:45 |